Bestil inden kl 11.00 og få buketten leveret allerede i morgen

FAQ

Generelt

Er min buket magen til den på jeres hjemmeside?

Ja så godt som magen til! Der kan dog være lidt variationer, da buketten er håndbundet af naturlige materialer. Hvis du synes, at buketten ser for anderledes ud, så kontakt kundeservice med et par billeder af buketten. Der kan dog være enkelte gange, vi ikke kan få enkelte ’dele’ til en buket, fx pga. sæson, eller vi synes måske ikke, at kvaliteten er god. Her kan vi være tvunget til at udskifte enkelte blomster eller bladgrønt.

Kan jeg få buketten leveret i morgen?

Vi leverer mandag til lørdag. Bestiller du inden kl. 13.00, kan buketten blive leveret allerede næste dag. Men husk, at vi ikke leverer søn-og helligdage. Bestiller du om lørdagen efter kl.13.00 eller søndag, leverer vi kommende tirsdag.

Jeg har skrevet forkert på min bestilling. Hvad gør jeg?

Vi vil bede dig kontakte kundeservice hurtigst muligt på buketservice@billigblomst.dk. Skriver du inden kl. 13 dagen før levering (søndage og helligdage undtaget), kan vi nå at ændre bestillingen.

Undtagelser kan være travle leveringsdage som mors dag, jul og nytår, hvor vi ikke kan nå at ændre på dagen før det aftalte tidspunkt for levering.

Jeg vil gerne annullere min ordre. Hvad gør jeg?

Du bedes kontakte kundeservice på buketservice@billigblomst.dk hurtigst muligt, så kan vi i mange tilfælde hjælpe – bare ordren ikke er sendt afsted fra vores blomsterbinder.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelsesmail. Hvad gør jeg?

Mange gange er en ordre gået igennem, selv om du ikke har fået en bekræftelsesmail. Måske har du skrevet en forkert mailadresse, eller vores mail til dig er røget i din spammappe. Kontakt kundeservice på buketservice@billigblomst.dk, så tjekker vi op på sagen. 

Betaling

Er der leveringsgebyr, når jeg bestiller hos jer?

Nej, vores priser er inklusive alt

Hvordan betaler jeg?

Du kan bruge Dankort, VISA/Dankort, MasterCard og MobilePay

Levering

Hvornår bliver buketten leveret?

Til private adresser leveres buketten mellem kl. 8.00-21.00 tirsdag til lørdag. 
Til virksomhedsadresser leverer vi mellem kl. 8.00-16.00. 
Skriv gerne dit mobilnummer når du bestiller, så får du løbende information om, hvordan det går med din ordre. 

Leverer I til sygehus?

Ja gerne. Så skal du skrive sygehusets navn og afdeling. Det sker i feltet "Firmanavn".
Husk, at du skal skrive patientens navn under for- og efternavn, ellers må vi ikke levere til sygehuset. Vi leverer kun til receptionen i pågældende afdeling.
VIGTIGT! For tiden leverer vi ikke til sygehuse eller plejehjem grundet CORONA!

Leverer I til hele Danmark?

Ja, dog ikke til øer som fx Bornholm, Fanø og Samsø, der ikke er bro-faste.

Kan man få leveret på et bestemt tidspunkt, fx. til bisættelser?

Det er desværre ikke muligt at vælge et bestemt tidspunkt. Derfor anbefaler vi, at du får buketten leveret dagen før, og så selv tage den med til eksempelvis en bisættelse. Vi garanterer, at vi leverer din buket mellem 8-21.
Skulle du ikke modtage buketten til tiden, bedes du kontakte vores kundeservice.

Får jeg besked om, at buketten er leveret?

Ja, når du bestiller buketten, kan du vælge at få en SMS, der fortæller, at buketten er leveret.

Hvad nu, hvis der ikke er nogen hjemme?

Så bliver buketten stillet på adressen.
Hvis chaufføren møder en aflåst lejlighedsopgang, forsøger han at komme ind ved at ringe på hos en anden beboer – lykkes dette ikke, stiller chaufføren buketten foran ejendommen.

Leverer I søndage og helligdage?

Nej, desværre.

Hvordan pakker og transporterer I buketten?

En flot buket fortjener en flot gaveæske. Derfor pakker og transporterer vi buketten i gaveæsken, som altså både er gaveæske og beskyttende transportkasse. I gaveæsken har buketten et lille vandreservoir, så vi kan sikre, at den er frisk.

Hvad hvis I ikke leverer den dag, I har lovet?

Der kan selvfølgelig opstå en situation, vi ikke kan kontrollere. Skulle du komme ud for det og får ikke leveret buketten den ønskede dag, bedes du kontakte vores kundeservice på buketservice@billigblomst.dk

Diverse

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

Du kan skrive til kundeservice via buketservice@billigblomst.dk.

Jeg er ikke tilfreds med bukettens kvalitet

Hvis du modtager eller sender en buket til andre, hvor du er utilfreds med kvaliteten, så kontakt hurtigst muligt vores kundeservice. Vi skriver ’hurtigst muligt’, da blomster naturligvis kun er friske i en tid. Vi vil bede dig sende nogle billeder af buketten, så vi kan vurdere kvaliteten.

Får jeg en faktura?

Ja, du får altid automatisk en faktura sendt til din mail. Ellers kontakt kundeservice på mail.

Har I tips til at få blomsterne til holde længere?

Vi garanterer, at buketten holder minimum 5 dage fra leveringsdagen, hvis den vedlagte holdbarhedsguide følges. Men som du sikkert ved, så holder nogle blomster længere end andre. Se hvordan du kan holde din buket frisk i længere tid her.

Jeg kan ikke finde svar på mit spørgsmål. Hvad gør jeg?

Du er velkommen til at sende os en e-mail på buketservice@billigblomst.dk.

Gratis levering

Prisen er altid inklusiv fragt, så den pris, du ser ved hver enkelt buket, lig med den pris, du betaler ved kassen.

Friskhedsgaranti

Bestiller du inden kl. 11:00, har modtageren buketten næste dag.

Tilføj gratis kort

Skal din buket komme med en personlig besked? Du kan tilføje et personligt kort til din buket - ganske gratis.